طراحي وچاپ کاتالوگ:

يشتر شرکت هاي بزرگ بوسيله چاپ کاتالوگ محصولات جديد و همچنين خدمات خود را به سايرين معرفي مي کنند. نکته مهم در طراحي کاتالوگ محل قرار گرفتن نوشته ها و تصاوير مي باشد و همچنين هر قدر تصاوير بيشتر و زيباتري در کاتالوگ استفاده شود ميل بيننده را به مطالعه ادامه مطالب کاتالوگ بيشتر مي کند. فرمت کاتالوگ نيز همانند سربرگ و پوستر و ساير موارد چاپ افست مي بايد CMYK باشد و بهتر است اگر نياز به استفاده رنگي دقيقا همانند رنگي خاص است از کتاب رنگ بهره گرفته شود. جنس چاپ و روکش آن نيز در نمايان کردن کلاس کاري شما نقش تايين کننده دارد.

 انواع روکش معمول براي چاپ کاتالوگ عبارت است از:

 سلفون براق سرد

 سلفون مات سرد

سلفون براق حرارتي

سلفون مات حرارتي

 UV مات و يا براق

انواع UV  موضعي ، شني و......

 موضعي و يا شابلوني معمولاً فرق بين کاتالوگ وبروشور پس از مطالب محتوي آن را مي توان از جنس ومتريال چاپ آن تميز داد. از وظايف شرکت هاي تبليغاتي علاوه برطراحي هاي مناسب ، انتخاب متريال چاپ ، کاتالوگ هم مي باشد. آژانس تبليغاتي است که بايستي براي مفهوم گرفتن کاتالوگ (که محصولات وخدمات رادرآن معرفي مي نمايند)جنس آن رامشخص کند. طراح خلاق است که تيغ وقالب خاص را درکنار ساير خدمات مي گذارد تا تفاوت را براي چاپ ايجاد نمايد.

از بروشور و کاتالوگ به عنوان تبليغات ماندگار ياد مي کنند .بروشور يا کاتالوگ نوعي مدرك تجاري چاپي انبوه است كه بصورت كتابچه يا برگه، دفترچه يا فولدر عرضه مي گردد. مشخصات فني يك كاتالوگ و يا يك بروشور مي تواند حاوي اطلاعات ، تصاوير مرتبط، نحوه سفارش محصول يا خدمات، كاربرد كلي كالاها و برخي اطلاعات مفيد ديگر كه مورد نياز كارشناسان، مشتريان و يا مصرف كنندگان محصول و خدمات شما است باشد.

کاتالوگ، به مجمـوعه اي از اطـلاعات و ويژگيهاي مربوط به يک محصـول و يا خدمت گفتـه مي شود که در يک دفتـرچه جمع آوري شده و جهت مطالعه در دست مخاطب قرار مي گيرد.

کاغذ و گرماژهاي پيشنهادي ما:

با توجه به محتويات و تعداد عکس مورد نظر، تعداد صفحات مشخص مي گردد که پس از آن مي توان بهترين گرماژ و قطع را براي يک کاتالوگ پيشنهاد داد.

برخی از نمونه کارهای ما

 
     
     
   
 

کلمات کلیدی:-تهران طراحی-طراحی-چاپ-تبلیغات-طراحی حرفه ای